Očekivalo se da će se kupci, umorni od inflacije, na Crni petak sliti u trgovine u rekordnom broju, no baš i nije bilo gužvi ovoga petka u New Yorku, Raleighu, Chicagu i Los Angelesu, na dan u godini kada se povijesno ostvaruje najveći promet u šoping centrima.
Mnogi Amerikanci koji su ipak otvorili svoje novčanike u petak naveli su da su njihove kupnje bile strateške, a ne impulzivne. "Čekali smo popuste", izjavio je Tulio Rose, koji je kupio TV s velikim ekranom u Best Buyu u Los Angelesus, uštedjevši 500 dolara na 85-inčnom Samsung TV-u. Američko nacionalno udruženje maloprodajnih lanaca procjenjuje da ove godine 166,3 milijuna ljudi planira kupovati u razdoblju od američkog Dana zahvalnosti do Cyber ponedjeljka 28. studenoga, što je gotovo osam milijuna više nego lani. No, uz povremenu kišu, u nekim dijelovima SAD-a trgovine su na Crni petak bile manje prometne nego inače. Očekuje se da će Crni petak donijeti trgovcima 9 milijardi dolara prihoda od online prodaje, što je skromnih 1 posto više u odnosu na prošlu godinu. Također, očekuje se da će Amerikanci, posebno oni s niskim primanjima, ove godine manje kupovati za blagdane, jer inflacija i više cijene energije smanjuju kupovnu moć. I europski trgovci na malo suočavaju se sa sve težom krizom rastućih troškova života, a dio kupaca umjesto u trgovinama, sjedi pred televizorima i prati Svjetsko nogometno prvenstvo.