Dm je u protekloj fiskalnoj godini, koja je u toj završila krajem rujna, ostvario promet od 441,7 milijuna eura, što je za 24 posto više u odnosu na prethodnu poslovnu godinu, izvijestili su danas iz te kompanije, dodavši da su podigli i plaće djelatnicima za 12 posto.
Brito dobit će biti na razini lanjske, od 11,3 milijuna eura, navedeno je.
- Prošle je godine naše prodavaonice svaki dan posjetilo 96.738 kupaca, što je gotovo 10.000 kupaca više nego u prethodnoj poslovnoj godini. To nam potvrđuje da smo, u godini obilježenoj uvođenjem nove valute i promjenama na tržištu, uspješno opravdali povjerenje kupaca ulaganjima u razvoj ponude i usluga, ali i u cijene - istaknuo je direktor dm-a Mirko Mrakužić, dodavši da su kod uvođenja eura dodatno smo snizili cijene 700 proizvoda.
Rast broja kupaca ostvaren je i u dm online shopu koji je ostvario promet od 9,56 milijuna eura što je porast od više od 73 posto u odnosu na prethodnu godinu, a nastavljen je i trend rasta u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) u kojem je promet rastao za gotovo 50 posto.
U protekloj poslovnoj godini dm je u cijene, razvoj prodajne mreže i digitalizaciju poslovanja uložio više od 8,37 milijuna eura, a zaposlio je i 199 novih djelatnika, uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama od 1.672,32 eura ili 12 posto veću nego godinu ranije.