U Hrvatskoj je u 2022. godini poslovalo 153 tvrtki koje se bave emitiranjem radijskog programa, sa 761 zaposlenim, a ostvarile su konsolidiranu neto dobit od 15,3 milijuna tadašnjih kuna, pokazuje analiza Fine temeljem financijskih izvješća tih tvrtki.
Ukupno su te tvrtke u 2022. ostvarile uprihodile 281,6 milijuna kuna ili 1,8 posto više nego godinu ranije, dok su im rashodi iznosili 261,8 milijuna ili 6 posto manje. Godinu su završile s 15,28 milijuna kuna konsolidirane neto dobiti, nakon što su u 2021. bilježile konsolidirani gubitak od 6,2 milijuna kuna.
TOP 10 tvrtki po ukupnim prihodima u 2022.
- Bravo CBC - 32,6 milijuna kuna prihoda (4,47 milijuna kuna dobiti)
- Antena Zagreb - 21,94 milijuna prihoda (2,6 milijuna kuna dobiti)
- The Amm - 19,8 milijuna kuna prihoda i (426 tisuća kuna dobiti)
- Otvoreni radio - 18,5 milijuna kuna prihoda (4 milijuna kuna dobiti)
- Radio Dalmacija - 18,1 milijun kuna prihoda (2,6 milijuna kuna dobiti)
- Media servis global - 14,14 milijuna kuna prihoda (375 tisuća kuna dobiti)
- TOP Radio - 8,6 milijuna kuna prihoda (405 tisuća kuna dobiti)
- Extra FM Zagreb - 5,44 milijuna kuna prihoda (619 tisuća kuna dobiti)
- Radio Terezija - 5,3 milijuna kuna prihoda (1,8 milijuna kuna dobiti)
- Happy FM - 4,8 milijuna kuna prihda (576 tisuća kuna dobiti).
Prosječna mjesečna neto plaća zaposlenih u djelatnosti emitiranja radijskog programa iznosila je 5.550 kuna, što je 6,4 posto više u odnosu na 2021. godinu, ali i 20,4 posto manje od prosječne plaće zaposlenih kod poduzetnika na razini RH, podaci su Fine.