Karat Jewelry i Ivana Mišerić predstavili su kolekciju Modern Femme Fatale ALLURE - spoj 'Old Hollywood' glamura i moderne gradske cure, kako ju opisuju u objavi za medije.
Domaći brend nakita ovom kolekcijom po prvi puta je odao svoj hommage pojmu allure koji se često koristi u modnom svijetu.
Tvrtka je otišla korak dalje, stoji u objavi, pa je priča zaokružena i njihovom femme fatale, dugogodišnjim zaštitnim lice Ivanom Mišerić.
Allure kolekcija nudi nakit optočen cirkonima, odnosno ogrlice, narukvice, naušnice i prstenje koje je "alluring: blistavo, privlačno, sexy, zanimljivo, očaravajuće".
''Inspiracija za kolekciju mi je bila ženska sreća. Naš neodoljiv sjaj iznutra. Pokušala sam ga pretvoriti u nakit. Svi smo puno ulagali u sebe zadnje dvije godine, osjetila sam da je vrijeme za sjajne moćne komade koje ćemo si priuštiti i u uložiti 'na sebe'. Što smo meditirali, meditirali smo, vrijeme je za sjajne ogrlice. Šalu na stranu, kolekcija na koju se čekalo je konačno vani. Moji klijenti često kažu da je Karatov-a kampanja znak za početak ljeta. Ove godine jesmo malčice zakasnili, ali drago mi je što možemo službeno proglasiti ljetnu sezonu otvorenom'', istaknula je dizajnerica brenda Rene Krasnić Velicki.
Kampanja se snimala u Ikador hotelu na Opatijskoj rivijeri.