Radovi na 10 kilometara dugoj dionici Istarskog ipsilona, od tunela Učka do Matulja te dupliranja mosta Mirna i vijadukta Limska draga, ukupne duljine 1,6 kilometara, danas su i službeno počeli, čime će se dovršiti izgradnja istarskog ipsilona u punom profilu.
Potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković obišao je sva tri gradilišta, istaknuvši da se radovi na dionici tunel Učka-Matulji realiziraju u sklopu velikog infrastrukturnog projekta zadnjih osam godina - izgradnje punog profila Istarskog ipsilona, ukupno vrijednog oko 600 milijuna eura, priopćeno je iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture.
- Ovo čemu danas svjedočimo posljednja je faza, koja uključuje dva velika složena objekta, a to je most Mirna i vijadukt Limska draga te ovih 10,5 kilometara punog profila autoceste, od tunela Učka do Matulja - rekao je Butković izrazivši pritom zadovoljstvo brzinom i kvalitetom izvođenja radova.
Od Zagreba do Pule za 2,5 sata
Generalni direktor tvrtke koncesionara Bina-Istre Dario Silić rekao je kako je ovo povijesni dan za njih jer su otvorena tri velika, složena i zahtjevna gradilišta, ukupno vrijedna oko 214 milijuna eura.
- Od Učke do Matulja spojit ćemo se s Hrvatskim autocestama za tri godine u Matuljima pa će korisnici od Pule do Zagreba moći prometovati u punom profilu Istarskog ipsilona, bez zaustavljanja, za oko dva i pol sata - najavio je Silić.
Izgradnja Istarskog ipsilona u punom profilu omogućit će bolje prometno povezivanje Istre s Primorsko - goranskom županijom i ostatkom Republike Hrvatske. Projekt će doprinijeti i znatnom povećanju sigurnosti i protočnosti prometa s obzirom da se radi o dionicima autoceste na kojima u vrijeme sezone dnevno prođe 18.000 vozila, kažu u Ministarstvu.