Poznata modna marka u prvom tromjesečju nije postigla željeni rast prihoda zbog lockdowna u Kini koji su utjecali na rast prihoda od prodaje Guccija, jedne od najvećih marki Kering kompanije, piše The BusinessTimes.
Kompanija Kering, uz Gucci, posjeduje luksuzne marke Balenciaga, Bottega Veneta, Alexander McQueen i Yves Saint Laurent, a Gucci im je u ovom razdoblju donio više od polovice prihoda. Prodaja u Gucciju narasla je u prvom tromjesečju za oko 13 posto, iako su analitičari predvidjeli dobitak od gotovo 19 posto.
Iz Keringa su priopćili kako je prodaja Guccija stabilna u Sjevernoj Americi i na zapadu Europe, ali su rezultati pokazali veću nestabilnost u azijsko-pacifičkoj regiji zbog novih restrikcija i lockdowna povezanih s covidom, posebice u kontinetalnom dijelu Kine.
Glavni financijski direktor kompanije Jean-Marc Duplaix naveo je da se potražnja u Kini nije smanjila, ali su restrikcije, ponajviše u Šangaju, iznimno teške. Sadašnja situacija s restrikcijama i lockdownima u zemlji, kako je rekao, ozbiljnija je od prošlog ljeta.
Ukupni prihodi Kering Grupe popeli su se za oko 21 posto u prvom tromjesečju, tik iznad predviđanja. Prihodi Yves Saint Laurenta najviše su porasli, za oko 37 posto, dok su predviđanja bila 24 posto, a predviđanja analitičara premašila je i Bottega Veneta.
Dionice Keringa su ove godine oslabile 22 posto.