Za veću izvrsnost i konkurentnost u turizmu ima još dosta prostora, posebice kroz ulaganja u kvalitetu ponude i edukaciju zaposlenih te promociju i novo brendiranje hrvatskih prednosti, poput prirodne i povijesno-kulturne baštine, poručeno je u petak sa stručnih skupova na Danima hrvatskog turizma (DHT).
"Hrvatski hoteli u izvrsnosti imaju dobre rezultate, posebice oni s pet zvjezdica, no poželjno bi bilo i da imamo više luksuznih hotela i inovativnih turističkih proizvoda te da svi u turizmu rade zajedno u tom smjeru jer gost želi platiti više za više. O tome se vodi računa i u budućim strateškim dokumentima", kazala je direktorica sektora za turizam HGK Andreja Vukojević na forumu HGK o izvrsnosti u turizmu. Dodala je da i HGK to već godinama prati i najbolje nagrađuje nagradama Turistički cvijet za kvalitetu. Dekanica opatijskog hotelijerskog fakulteta Sandra Janković na tom je forumu iznijela da su se cijene u hotelima od 2019. do 2022. dosta povećale u hotelima od četiri i pet zvjezdica, za razliku od onih s tri, i to za oko 23 posto, ali i da su to hoteli koji su u tom razdoblju imali i najveću iskorištenost kapaciteta. "Unatoč izazovima porasta cijena i troškova, pogotovo rada, zadnje dvije godine najbolji hoteli su najbolje i radili, dostižući i gotovo istu razinu prihoda po sobi kao i 2019., dok je to kod onih sa manje zvjezdica znatno manje", kazala je Janković, navodeći i da ako želimo biti izvrsni u turizmu moramo imati i usluge kao u zemljama odakle nam najviše dolaze gosti, poput kartičnog plaćanja.