Hrvatskoj je kao turističkoj destinaciji porasla popularnost među Nijemcima te je prema novim njemačkim istraživanima na četvrtom mjestu među stranim destinacijama, što je prvi puta da je na tom mjestu na njemačkom tržištu, izvijestili su u utorak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
Visoko četvrto mjesto turističke Hrvatske među popularnim stranim destinacijama za Nijemce pokazalo se u godišnjem istraživanju njemačkog istraživačkog institut aFUR (Forschungsgemeinschaft Urlaub und Reisen e.V.), poznatoj "Reiseanalyse" za 2021. godinu.
"Rezultati istraživanja pokazuju vrlo dobru poziciju Hrvatske na njemačkom turističkom tržištu, što potvrđuje i podatak da je Hrvatska u prošloj godini bila jedina destinacija koja je povećala udjel na tom tržištu u odnosu na 2019.", poručio je iz Njemačke direktor predstavništva HTZ-a u toj zemlji Romeo Draghicchio.
"Njemačka je najvažnije emitivno tržište za hrvatski turizam, s kojeg je prošle godine ostvareno više od 21 milijun noćenja, što je i udjel od visokih 25 posto od ukupnih više od 84 milijuna lanjskih noćenja. To potvrđuje našu dobru promotivnu strategiju koju imamo na tržištu Njemačke, ali i daljnji potencijal za ostvarenje još boljih turističkih rezultata", komentirao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.