Vodafone se pridružuje Deutsche Telekomu u omogućavanju Infobipovog rješenja za mobilnu autentifikaciju Mobile Identity, koje će biti dostupno poslovnim korisnicima u bankarskom, maloprodajnom i javnom sektoru.
Porast prijevare tijekom posljednje dvije godine pokazao je kritičnu potrebu poduzećima da ulože u sigurnost. Dok dvofaktorska provjera autentičnosti (2FA) putem e-pošte, SMS-a ili push obavijesti osigurava da tvrtka može potvrditi osobu, međutim na taj način korisnici moraju mijenjati kanale za potvrdu, što remeti korisničko iskustvo.
Koristeći Infobipovo rješenje Mobile Identity, tvrtke će moći lako verificirati kupce putem broja mobilnog telefona u svakoj fazi putovanja, od aktivacije računa i uključivanja do plaćanja i preuzimanja aplikacije. Sve se to događa sigurno i tiho u pozadini, bez potrebe da korisnik unese kontrolni kod, piše ICT Business.
Rješenja dostupna unutar Mobile Identity uključuju Silent Mobile Verification, što znači da korisnici mogu provjeriti korisnike glatko i nenametljivo i provjeru SIM-Swap, koja bilježi uvide u stvarnom vremenu kako bi vidjeli je li broj mobilnog telefona zamijenjen, štiteći korisnike od ovog rastućeg oblika prijevare.