PRIDRUŽITE SE

eurobarametar

Istraživanje pokazalo koliki postotak Hrvata ima pozitivan stav prema uvođenju eura

Gotovo polovica (49 posto) misli da će uvođenje eura imati negativne posljedice za Hrvatsku, a 45 posto da će imati pozitivne posljedice. Samo 37 posto anketiranih misli da je Hrvatska spremna za euro, a 58 posto da nije.

Piše: Hina
11.06.2022. 09:10

Potpora uvođenju eura u Hrvatskoj pala je u godini dana za sedam postotnih bodova, pokazuje istraživanje Eurobarometra po kojemu se Hrvati najviše boje rasta cijena i misle da će odlaskom kune u povijest izgubiti dio identiteta. 

Eurobarometar je u petak predstavio rezultate istraživanje provedenog u travnju o stavovima građana o uvođenju eura u zemljama članicama koje još ne koriste zajedničku valutu. U Hrvatskoj je 55 posto anketiranih odgovorilo da je za uvođenje eura, što je za sedam postotnih bodova manje u odnosu na prošlu godinu kada je euro imao potporu od 62 posto. Prema istraživanju, Hrvati se najviše boje da će euro dovesti do povećanja cijena, njih 81 posto. Gotovo polovica (49 posto) misli da će uvođenje eura imati negativne posljedice za Hrvatsku, a 45 posto da će imati pozitivne posljedice. Samo 37 posto anketiranih misli da je Hrvatska spremna za euro, a 58 posto da nije. Da će uvođenjem eura zemlja izgubiti dio svoga identiteta smatra 57 posto Hrvata, a 42 posto da neće, pokazalo je istraživanje. Najveća potpora za uvođenje eura zabilježena je u Rumunjskoj 77 posto i Mađarskoj 69 posto, a najmanja u Bugarskoj i Češkoj, 44 posto i Švedskoj 45 posto.

Primajte novosti

Prijavite se na newsletter, primajte novosti i budite u toku s novostima i pričama iz svijeta biznisa i poduzetništva.

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo kolačiće.

- Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

- Više o Kolačićima pročitajte ovdje.

- Google Maps

- Facebook

- Instagram

- YouTube

Saznajte više.

- Google Analytics

- Google Tag Manager

- Google AdSense

Saznajte više.