PRIDRUŽITE SE

gube pretplatnike

Netflix do kraja godine uvodi promjene

Streaming usluga je u prvom kvartalu 2022. godine izgubila 200 tisuća pretplatnika, što je prvi pad broja pretplatnika u više od 10 godina.

Piše: Menadžer.hr/a.t.
17.05.2022. 11:37

Netflix je prošlog mjeseca objavio rezultate za prvi kvartal 2022. godine koji su pokazali da je streaming usluga u tom razdoblju izgubila 200.000 pretplatnika, što je prvi pad broja pretplatnika u više od 10 godina. Ukidaju se također popularne serija te je, zbog povlačenja iz Rusije i povećanja cijena u Kanadi i SAD-u, došlo do smanjenja korisničke baze, piše Pc Chip.

Osim toga, situaciju ne olakšavaju konkurentske usluge poput HBO Maxa, Disney Plusa i drugih, uz najavu da će uskoro doći do zabrane dijeljenja lozinki s osobama koje ne pripadaju istom kućanstvu. Međutim, kako piše Pc Chip, za sve postoji lijek, a on je jeftiniji plan pretplate s reklamama.

Prema izvještaju The New York Timesa, rukovodioci Netflixa svojim su zaposlenicima poručili da im je cilj da se tijekom posljednja tri mjeseca 2022. uvede novi plan pretplate s reklamama i nižom cijenom, a otprilike u isto vrijeme planira se početi sa zabranom dijeljenja lozinki.

Zabrana dijeljenja lozinki bi funkcionirala tako da se pretplatnicima koji dijele svoj račun s prijateljima ili članovima obitelji koji ne žive u istom kućanstvu, ne zabrani dijeljenje, već da im se uvede dodatna naknada. Uvođenje jeftinijeg plana pretplate s reklamama očito ima za cilj privući nove i stare gledatelje na Netflix.

Primajte novosti

Prijavite se na newsletter, primajte novosti i budite u toku s novostima i pričama iz svijeta biznisa i poduzetništva.

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo kolačiće.

- Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

- Više o Kolačićima pročitajte ovdje.

- Google Maps

- Facebook

- Instagram

- YouTube

Saznajte više.

- Google Analytics

- Google Tag Manager

- Google AdSense

Saznajte više.