Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj (HR PSOR) dodijelio je danas po 16. put nagrade Hrvatski indeks održivosti – HRIO najuspješnijim hrvatskim poduzećima u primjeni društveno odgovornih praksi.
HRIO metodologija je ocjene poslovanja poduzeća koja je usklađena s najnovijim europskim direktivama, globalnim standardima i Ciljevima održivog razvoja. HRIO je metoda procjene dobrovoljnih održivih praksi hrvatskih poduzeća, ističu iz HR PSOR-a, iz kojeg svake godine provode HRIO natječaj, a ove godine nagrade se dodjeljuju po 16. puta uz podršku Hrvatske udruge poslodavaca (HUP).
Po riječima direktorice HR PSOR-a Mirjane Matešić, i ove godine dodijeljena su priznanja najboljim poduzećima u Hrvatskoj na temelju kompleksne metodologije koja evaluira utjecaje poduzeće iz svih ključnih područja održivosti. - Time HRIO nije samo nagrada već je i metodologija za samoprocjenu koja pomaže poduzećima da se pripreme za udovoljavanje regulatornih zahtjeva - navela je Matešić.
Dobitnici nagrada ove godine su:
- u kategoriji velikih poduzeća, dobitnik nagrade je: Hrvatski Telekom d.d.
- u kategoriji srednjih poduzeća, dobitnik nagrade je: Končar – Institut za elektrotehniku d.o.o.
- u kategoriji malih poduzeća, dobitnik nagrade je: Socijalna zadruga Humana Nova
- u kategoriji javnih poduzeća, dobitnik nagrade je: HP – Hrvatska pošta d.d.
- u kategoriji održivog korporativnog upravljanja, dobitnik nagrade je: AD Plastik d.d.
- u kategoriji upravljanja okolišem, u grupi uslužnih poduzeća, dobitnik nagrade je: Hrvatska poštanska banka d.d.
- u kategoriji upravljanja okolišem, u grupi proizvodnih poduzeća, dobitnik nagrade je: Ferro-Preis d.o.o.
- u kategoriji radne okoline, dobitnik nagrade je: Holcim (Hrvatska) d.o.o.
- u kategoriji odnosa sa zajednicom, dobitnik nagrade je: Inkasator d.o.o.
- u kategoriji ljudskih prava, dobitnik nagrade je: L'Oréal Adria d.o.o.
- u kategoriji dječjih prava, dobitnik nagrade je: Arena Hospitality Group d.o.o.
- Za Najveći napredak u odnosu na prošlu godinu, dobitnik nagrade je: Podravka d.d.