Iz Hrvatske udruge turizma u ovotjednom biltenu predstavljaju nekoliko investicija u turizmu koje su ove godine u tijeku, završavaju se ili tek počinju.
- Turisthotel - Među njima se, primjerice, ističe zadarska turistička kompanija Turisthotel, koja 40 godina svog postojanja obilježava i najavama novih investicija u podizanje kvalitete postojećih i gradnju novih objekata i sadržaja u svom Zaton Holiday Resortu te u izgradnju hotela u zadarskoj gradskoj jezgri. Planiraju i hostel Boutique Forum u Zadru prenamijeniti u hotel te ulagati u višenamjenski poslovni prostor.
- Adriatic Tourist Resorts - Grupacija Adriatic Tourist Resorts (ATR, u vlasništvu Prime Tourist Resortsa iz Bratislave) najavljuje investiciju od 40 milijuna eura u turističko naselje na Ugljanu. Nakon ove sezone planira krenuti s radovima, da bi novo naselje s četiri zvjezdice i novim sadržajima bilo gotovo do kraja 2025.
- Modra špilja - Iz Komiže na Visu najavljuju početak gradnje hotela s pet zvjezdica na mjestu dosadašnjeg hotela Biševo (s dvije zvjezdice), i šetnicu uz more, s investicijom od 52 milijuna eura. Tim će hotelom prvi put u Hrvatskoj upravljati Marriottov lifestyle brend Autograph Collection. Investiciju pokreću društvo Modra špilja s većinskim dioničarom mirovinskim fondovima PBZ Croatia osiguranje.
- Marriot - Istodobno, u Splitu se krajem 2022. u novom Dalmatia Toweru planira otvorenje prvog Marriotovog hotela, s 214 smještajnih jedinica na visokim katovima, od 17. do 27., za koji se očekuje da će obogatiti i kongresnu ponudu Splita.