Plina će biti dovoljno za sve, no neki tehnički problemi mogli bi se javiti za one koji prelaze iz tržišnog dijela usluge opskrbe plinom na obvezu javne usluge, rekao je državni tajnik u ministarstvu gospodarstva Ivo Milatić, nakon sastanka sa opskrbljivačima plinom koji su u obvezi javne usluge.
"Kad su u pitanju kućanstva u Hrvatskoj u obvezi javne usluge te oni koji su u tržišnom dijelu a hoće se prebaciti na obvezu javne usluge, za sva ta kućanstva su opskrbljivači garantirali da imaju ugovoren plin i da će opskrba ići bez problema", naglasio je državni tajnik. Milatić je upozorio sve hrvatske građane koji su odlučili da iz tržišnog dijela opskrbe plinom pređu u opskrbu plinom kao javnom uslugom, da tu ima stanovitih tehničkih problema. Problem je nastao, rekao je, jer ima možda i 100-njak tisuća takvih zahtjeva. Sva brojila, istaknuo je, morat će biti očitana do kraja ovog mjeseca i svim građanima koji žele prijeći iz tržišne usluge na jeftiniju uslugu u obvezi javne usluge, mora se omogućiti da se to dogodi sa 1. listopadom ove godine. Sam taj prijelaz, međutim, tehnički bi mogao trajati duže, jer je to, naveo je, tehnički teško izvest budući da od 70.000 do 100.000 zahtjeva netko mora obraditi. Postoji, dakle, mogućnost da prođe neko vrijeme da građani dobiju prvi račun.