PRIDRUŽITE SE

pokazatelji

U komercijalnom smještaju listopad podbacio u odnosu na 2019.

Prema vrstama komercijalnog smještaja hotelski je zabilježio najviše ili više od polovice od ukupnih noćenja u listopadu 2022., pa je tako u hotelima ostvareno 1,5 milijuna noćenja...

Piše: Hina
11.12.2022. 10:06

Listopad 2022. je u usporedbi s listopadom 2019., po podacima DZS-a, još u zaostatku, i to sa 17,1 posto manje dolazaka i sa 8,2 posto manje noćenja. I u tom mjesecu, kao i u većini ostalih u godini, u komercijalnom smještaju u većini su bili strani turisti, 691,3 tisuće ili čak 50 posto više njih nego u listopadu 2021., a ostvarili su i 33 posto više noćenja ili 2,4 milijuna, što je i 85 posto od ukupnih noćenja u tom mjesecu.

Iako je listopad bio i "Mjesec hrvatskog turizma" sa određenim popustima turističkih usluga i ciljem da se domaće tržište potakne na putovanja po zemlji, domaćih je turista u komercijalni smještaj došlo znatno manje nego stranih, 200,6 tisuća, koji su ostvarili 420,7 tisuća noćenja. Time su ostvarili poraste u odnosu na isti mjesec 2021., ali znatno manji nego strani turisti, od 15 i 12 posto. Po županijama, najviše dolazaka i noćenja turista u listopadu bilo je u Istarskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji, dok su među odredištima najbolji promet tj. najviše noćenja u listopadu imali Dubrovnik i Zagreb te Split i Zadar.

Prema vrstama komercijalnog smještaja hotelski je zabilježio najviše ili više od polovice od ukupnih noćenja u listopadu 2022., pa je tako u hotelima ostvareno 1,5 milijuna noćenja, što je 40,2 posto više nego u listopadu 2021., ali i 20,3 posto manje nego u listopadu 2019. Ostala noćenja ostvarena su u objektima u skupini Odmarališta i slični objekti za kraći odmor. Porasti u listopadu odrazili su se i na promet u komercijalnom smještaju u prvih deset mjeseci 2022., u kojima je u te objekte došlo ukupno 17,1 milijun turista ili 39 posto više nego u istim mjesecima 2021., dok je 88,5 milijuna noćenja porast od 28,1 posto. Time promet iz predpandemijske 2019. nije dostignut nego je bio manji, za oko 9 posto u dolascima turista i za 1,3 posto u noćenjima.

Primajte novosti

Prijavite se na newsletter, primajte novosti i budite u toku s novostima i pričama iz svijeta biznisa i poduzetništva.

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo kolačiće.

- Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

- Više o Kolačićima pročitajte ovdje.

- Google Maps

- Facebook

- Instagram

- YouTube

Saznajte više.

- Google Analytics

- Google Tag Manager

- Google AdSense

Saznajte više.