Ako bi svaki hrvatski građanin prosječno mjesečno potrošio 14 eura (108 kuna) više na domaće proizvode, to bi donijelo rast bruto dodane vrijednosti za 1,1 posto godišnje te rast poreznih prihoda od jedan posto godišnje, pokazuje studija Ekonomskog instituta u Zagrebu.
Uz podršku i potrošača i poduzetnika, u srednjem roku moguće je osigurati dodatan rast BPD-a od 0,64 posto te osigurati zapošljavanje novih 10.600 zaposlenih, uz ekvivalentan rast plaća, prenosi Hrvatska gospodarska komora (HGK) uoči početka svoje nove kampanje 'Kupujmo hrvatsko'.
HGK ističe da već 25 godina ukazuje na važnost poticanja domaće potrošnje kroz nacionalnu kampanju 'Kupujmo hrvatsko', napominjući da i druge europske zemlje brojnim inicijativama promoviraju potrošački patriotizam jer su učinci kupnje domaćeg proizvoda multiplikativni.
"Kupnjom domaćih proizvoda osiguravamo opstojnost naših proizvođača, čuvamo radna mjesta i pridonosimo zadržavanju kvalitetne radne snage, te stvaramo preduvjete za nove investicije i jačanje konkurentnosti domaćeg gospodarstva“, izjavila je Sanja Smoljak Katić, direktorica Sektora za trgovinu HGK, koja je pozvala građane da se uključe u novu kampanju 'Kupujmo hrvatsko' koja evo započinje u vrijeme koje tradicionalno označava početak povećane potrošnje.