Proizvodnja električnih vozila traži 40 posto manje radnih mjesta nego proizvodnja benzinaca, iako se dio poslova može sačuvati proizvodnjom više dijelova unutar kompanija, izjavio je šef američkog automobilskog diva Forda.
Električna vozila imaju manje dijelova od onih tradicionalnih. Američki sindikat United Auto Workers, koji predstavlja oko 400.000 radnika, navodno je 2018. procijenio da bi prijelaz na električna vozila mogao uključivati gašenje 35.000 radnih mjesta. U kolovozu američki je div otpustio 3.000 stalno zaposlenih i radnika s ugovorima 'na određeno', tvrdeći da njegova struktura troškova nije konkurentna u usporedbi s onima drugih proizvođača. Na kraju prošle godine zapošljavao je 183.000 radnika. Moramo pokrenuti i cijeli novi lanac opskrbe baterijama, motorima i elektronikom, uz još važniju ulogu diversifikacije izvora nabave, naglasio je Farley. Ford želi do 2030. osigurati polovinu udjela u globalnom tržištu električnih vozila. U listopadu izvijestili su da su više nego udvostručili prodaju u odnosu na prošlu godinu. Proizvođači automobila trenutno mijenjaju opskrbne lance i fokusiraju se uglavnom na proizvodnju baterija, najvažnije komponente električnih vozila.