PRIDRUŽITE SE

infrastrukturna ulaganja

Sljedećih deset godina prilika je u željeznicama, ali i još jednoj vrsti infrastrukture

Ministar Butković najavio da će u idućih deset godina Hrvatska u željezničku infrastrukturu uložiti 3,5 milijarde eura, a bez preciziranja naveo da će još veća ulaganja biti u unutarnje plovne puteve.

Piše: Hina/a.m.
02.06.2022. 20:13

Infrastrukturna ulaganja u Hrvatskoj u idućih deset godina bit će usmjerena najviše u željeznicu i unutarnje vodne putove, najavio je u četvrtak ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković nakon obilaska Luke Brod u Slavonskom Brodu. 

Tu je luku Butković obišao prateći predsjednika vlade Andreja Plenkovića, koji nije davao izjave za medije. Luku Brod posjetili su i  ministrica poljoprivrede Marija Vučković te ministar gospodarstva i održivog razvoja Davor Filipović. Članovi vlade luku su posjetili dan nakon što je ondje u srijedu službeno započeo s radom terminal za pretovar kontejnera. Kontejneri stižu željeznicom iz riječke i koparske luke, a preko nje se otpremaju tereti iz istočne Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Srbije. Ministar Butković najavio da će u idućih deset godina Hrvatska u željezničku infrastrukturu uložiti 3,5 milijarde eura, a bez preciziranja naveo da će još veća ulaganja biti u unutarnje plovne puteve.

'Još željeznice, a onda...'

Da su ulaganja u željeznice dogledna budućnost, primjerice, hrvatskog građevinarstva, smatra i prvi čovjek Kamgrada Dragutin Kamenski. Realno je, kako je rekao u nedavnom intervjuu za Menadžer.hr, da će se sredstva koja ćemo povlačiti iz EU fondova koristiti za infrastrukturalne projekte, a tu se prije svega misli na projekte u željeznicama, pročistače, aglomeracije i sl.

- Vjerujem da će se, završetkom perioda tih sredstava, građevinski sektor dimenzionirati na jednu manju djelatnost unutar Hrvatske. Na kraju krajeva, Hrvatska je tržište takvo kakvo je. S tri milijuna i osamsto stanovnika, osim u ovom dijelu u kojem povlačimo sredstva iz EU, nismo interesantno područje. Sporadično dolaze investicije za određene projekte kao što je to bio Pelješki most ili za aktualnu prugu Križevci-Mađarska granica, gdje grade Turci. Kada ti projekti završe, više ih nema - zaključio je.

Primajte novosti

Prijavite se na newsletter, primajte novosti i budite u toku s novostima i pričama iz svijeta biznisa i poduzetništva.

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo kolačiće.

- Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

- Više o Kolačićima pročitajte ovdje.

- Google Maps

- Facebook

- Instagram

- YouTube

Saznajte više.

- Google Analytics

- Google Tag Manager

- Google AdSense

Saznajte više.