Europsko tržište digitalnog marketinga poraslo je u 2021. za 30,5 posto u odnosu na godinu prije, na 92 milijarde eura, a sličan rast zabilježen je i u Hrvatskoj, na gotovo 90 milijuna eura, izvijestili su u utorak iz tržišnih organizacija IAB Croatia i HURA.
HURA je Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje, a organizacija IAB Croatia ogranak IAB Europe, vodeće europske organizacije za digitalni marketing i marketinški ekosistem, koji je objavio "2021 Advertising Expenditure (AdEx) Benchmark Report" ili temeljnu procjenu investicija u online oglašavanje tijekom prošle godine za 28 europskih tržišta.
Taj izvještaj obuhvaća digitalne formate i kanale koji su doprinijeli godišnjem rastu digitalnog oglašavanja u 2021., pri čemu, kako ističu, rast predvode vide i audio formati.
U izvješću se navodi da je u procjenama investicija u online oglašavanje u Hrvatskoj došlo do iznosa od "više od pola milijarde kuna, tj. 89,97 milijuna eura". Dodaje se i da je na hrvatskom tržištu rast sličan europskom prosjeku, a u ovoj se godini očekuje nastavak rasta za otprilike 8 posto.