U dosadašnjem dijelu rujna u Hrvatskoj je ostvareno oko 10 milijuna turističkih noćenja, što je 4 posto više nego u istim danima 2019.
Zadržavanje pozitivnih trendova očekuje se i u nastavku posezone, čemu bi trebala pridonijeti i jesenska kampanja Hrvatske turističke zajednice "Falling for Croatia", izvijestili su u utorak iz HTZ-a. Jesensku kampanju HTZ će provoditi do kraja studenoga na društvenim mrežama uz oznake #FallingForCroatia i #BestFallCroatiaBucketList, a zamišljena je kao svojevrsni jesenski vodič kroz destinacije i aktivnosti koje nudi Hrvatska u ovom razdoblju godine. "Posezona se u Hrvatskoj odvija vrlo dobro, s oko 400 tisuća turista koji trenutno borave u zemlji, a kako smo u razdoblju godine kada su u fokusu turističkih putovanja kultura, eno-gastronomija, nautika, aktivni turizam i priroda, to smo sve obuhvatili novom kampanjom", poručuje direktor HTZ-a Kristjan Staničić.