PRIDRUŽITE SE

turizam

Turistički rujan 4 posto bolji nego prošle godine

Posezona se u Hrvatskoj odvija vrlo dobro, s oko 400 tisuća turista koji trenutno borave u zemlji...

Piše: Hina
21.09.2022. 09:55

U dosadašnjem dijelu rujna u Hrvatskoj je ostvareno oko 10 milijuna turističkih noćenja, što je 4 posto više nego u istim danima 2019.

Zadržavanje pozitivnih trendova očekuje se i u nastavku posezone, čemu bi trebala pridonijeti i jesenska kampanja Hrvatske turističke zajednice "Falling for Croatia", izvijestili su u utorak iz HTZ-a. Jesensku kampanju HTZ će provoditi do kraja studenoga na društvenim mrežama uz oznake #FallingForCroatia i #BestFallCroatiaBucketList, a zamišljena je kao svojevrsni jesenski vodič kroz destinacije i aktivnosti koje nudi Hrvatska u ovom razdoblju godine. "Posezona se u Hrvatskoj odvija vrlo dobro, s oko 400 tisuća turista koji trenutno borave u zemlji, a kako smo u razdoblju godine kada su u fokusu turističkih putovanja kultura, eno-gastronomija, nautika, aktivni turizam i priroda, to smo sve obuhvatili novom kampanjom", poručuje direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Primajte novosti

Prijavite se na newsletter, primajte novosti i budite u toku s novostima i pričama iz svijeta biznisa i poduzetništva.

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo kolačiće.

- Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

- Više o Kolačićima pročitajte ovdje.

- Google Maps

- Facebook

- Instagram

- YouTube

Saznajte više.

- Google Analytics

- Google Tag Manager

- Google AdSense

Saznajte više.