Konzum i Tisak, maloprodajne kompanije Fortenova grupe, dobrovoljno su pristupile Etičkom kodeksu, koji utvrđuje načine postupanja poslovnih subjekata u procesu uvođenja eura u Hrvatskoj, izvijestili su u četvrtak iz Fortenove.
Kako navode iz te grupe, Etičkom kodeksu pristupit će i ostala društva grupe koja u svom poslovanju imaju istaknutiji izravan odnos s potrošačima poput Abrakadabre (A007), Roto dinamica, Multiplus carda i ostalih.
Iako je riječ o dokumentu deklaratorne prirode, poslovni subjekti koji pristupe inicijativi jamče da će tijekom procesa konverzije voditi računa da prilagodba hrvatskih potrošača na uvođenje nove valute bude maksimalno transparentna, navode iz Fortenove.
S danom pristupanja Etičkom kodeksu, kompanije Fortenova grupe stekle su pravo na postavljanje vizualne identifikacijske oznake – slogana i logotipa kojima svojim kupcima i korisnicima usluga jamče provedbu načela iz tog dokumenta. Ujedno, bit će na popisu poslovnih subjekata koji će biti javno dostupan na internetskoj stranici www.euro.hr, navodi se u priopćenju.