PRIDRUŽITE SE

relevantna studija

Zagreb prvi među 14 turističkih gradova, na dnu London, Barcelona i Pariz

Najbolje turističke gradove, kada se uzme u obzir kvaliteta u odnosu na cijenu, agencija je poredala ovim redom: Zagreb (Hrvatska), Atena (Grčka), Ljubljana (Slovenija), Rim (Italija)...

Piše: Hina
26.07.2022. 08:58

Hrvatski glavni grad Zagreb bio je u lipnju turistička destinacija koja je ponudila najbolju vrijednost u odnosu na cijenu, izvijestila je kompanija za analizu podataka u turizmu Mabrian, uzevši u obzir 14 gradova u Europi.

"Premda je to destinacija među najlošije pozicioniranima kada je riječ o zrakoplovnim vezama, posjetitelji su iskazali visoki stupanj zadovoljstva u većini analiziranih područja", priopćila je kompanija sa sjedištem u Barceloni.

"Istovremeno, (Zagreb) nudi jako konkurentnu cijenu smještaja u odnosu na druge analizirane destinacije", dodala je.

Ljubljana, glavni grad Slovenije, našao se na trećem mjestu u toj studiji dok su se na začelju ljestvice našli London, Barcelona i Pariz.

"London i Pariz, premda s dobrim zračnim vezama, kažnjeni su zbog jako visokih cijena hotelskog smještaja", navedeno je.

Dubrovnik, primorski grad na jugu Hrvatske, zauzeo je 9. mjesto među 14 gradova.

"Dubrovnik je među destinacijama s najvišom razinom zadovoljstva među analiziranim destinacijama, međutim prosječna cijena hotela je jako visoka a povezanost zračnim prijevozom ograničena, što ga svrstava na devetu poziciju", navela je kompanija Mabrian.

Poredak

Najbolje turističke gradove, kada se uzme u obzir kvaliteta u odnosu na cijenu, poredala je ovim redom: Zagreb (Hrvatska), Atena (Grčka), Ljubljana (Slovenija), Rim (Italija), Beč (Austrija), Lisabon (Portugal), Madrid (Španjolska), Milan (Italija), Dubrovnik (Hrvatska), Berlin (Njemačka), Amsterdam (Nizozemska), Pariz (Francuska), Barcelona (Španjolska) i London (Ujedinjeno Kraljevstvo). U istoj studiji je indeks percepcije sigurnosti pokazao da su se u lipnju posjetitelji najsigurnije osjećali u Dubrovniku i Lisabonu, a zatim u Milanu i Madridu. Na dnu su Berlin, Barcelona i Beč.

Hrvatska u trendu

"Rastući je trend potražnje za manje napučenim i više autentičnim destinacijama”, izjavio je Carlos Cendra, direktor Mabrianovog odjela za prodaju i marketing. "Zbog tog razloga su zemlje poput Hrvatske i Slovenije, sa svojim glavnim gradovima, visoko vrednovane destinacije. One imaju ravnotežu između sigurnosti, razne ponude aktivnosti i atraktivne prosječne cijene", dodao je.

Primajte novosti

Prijavite se na newsletter, primajte novosti i budite u toku s novostima i pričama iz svijeta biznisa i poduzetništva.

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo kolačiće.

- Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

- Više o Kolačićima pročitajte ovdje.

- Google Maps

- Facebook

- Instagram

- YouTube

Saznajte više.

- Google Analytics

- Google Tag Manager

- Google AdSense

Saznajte više.